Mediacentrum

  • nl
  • en

Ondersteuning evenementen

opening hogeschooljaarAls team Multimedia ondersteunen we veel activiteiten georganiseerd door Bureau Evenementen van Windesheim. We zetten hierbij allerlei middelen in op audiovisueel gebied, maar ook verzorgen we speciale belichting bij evenementen op diverse locaties binnen de Campus. De evenementen hebben een bezoekersaantal van ongeveer 100 tot 500 personen. Hierbij wordt ook vaak samengewerkt met externe partijen. Voorbeelden zijn o.a. Opening Hogeschooljaar, diploma uitreikingen, propedeuse uitreikingen, Lectorale Rede’s, Open Dagen en Avonden, diverse symposia en gastcolleges.

Geluidsversterking hebben we in allerlei soorten en maten. Van verrijdbare speakers met een microfoon en Bluetooth verbinding met de laptop tot aan grote installaties met 4 speakers, “subwoofers” en mengtafels.

belichting x evenementenOok beschikken wij over het nodige licht dat hierbij in te zetten is. Sfeerlicht in diverse kleuren, warm licht voor het uitlichten van mensen op podia en draadloos licht om snel en makkelijk wat meer sfeer te creëren in de ruimte. Hierbij kan ook gebruik worden gemaakt van een Truss constructie om het geheel er nog iets mooier uit te laten zien.

Qua beeld kunnen we ook een en ander voor je regelen. Wij beschikken over een tweetal grote tv’s met HDMI aansluiting en splitters om zo het beeld van 1 laptop op beide schermen te tonen.

Uiteraard kunnen wij ook ondersteunen in ruimtes waar de benodigde apparatuur al ruim voorhanden is zoals de Gert Veenhoven zaal (G2.20) en het Auditorium.

Gert veenhovenzaal evenementen

Beide ruimtes hebben een eigen sfeer waarbij eventueel ook toevoegingen worden gedaan op het gebied van met name licht en in enkele gevallen ook geluid.

 

Wil je ook gebruik maken van onze diensten bij je evenement? Bezoek dan de pagina van Bureau Evenementen op Sharenet. Hier kunt je de voorwaarden lezen en je evenement aanmelden.

Voor onderstaande evenementen kun je helaas niet bij ze terecht:

  • Interne evenementen/activiteiten met minder dan 100 medewerkers of studenten aanwezig + minormarkten / minorvoorlichtingen, personeelsbijeenkomsten diensten en domeinen (zoals studiedagen, lunches, borrels, etc.), introducties van de opleidingen, stageterugkomdagen
  • Afscheidsrecepties medewerkers (met uitzondering van directeuren en managers)
  • Gastcolleges/Masterclasses

Wij willen benadrukken dat wij alleen evenementen ondersteunen die via Bureau Evenementen zijn aangevraagd. Rechtstreeks bij ons aanmelden kan helaas niet.